نماینده مردم شهرستان های شهرکرد بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با توجه به اتفاقاتی که در چند ماه گذشته برای جمعی از تولیدکنندگان فرش دستباف در بخش لاران رخ داد گفت : با توجه به درخواست های این عزیزان موضوع به صورت ویژه در مراجع قضایی در دست پیگیری می باشد.
به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی، احمد راستینه با اشاره به اینکه شغل اغلب خانم ها در شهرها و روستاهای قالیبافی می باشد و این حرفه از دیرباز جزء صنایع دستی پرطرفدار در کشور و همچنین کشورهای همسایه بوده و هست از هم استانی ها درخواست کرد ضمن اینکه برای فروش بهتر و جلب مشتری بافندگان تمام استانداردهای بافت فرش را رعایت کنند، سرمایه و حاصل دسترنج خود را به شرکت های مورد تایید دستگاه های اجرایی تخصصی فروخته که در صورت بروز چنین مواردی از دستگاه اجرایی و سازمان مربوطه اطلاعات کافی را دریافت نمایند.
راستینه گفت : با توجه به اینکه بافت فرش از یک سو و فروش و بازاریابی آن از سوی دیگر قسمت مهم دستیابی به نتایج دسترنج این عزیزان می باشد تاکید کرد در خصوص داد و ستد در فروش‌ فرش خود بسیار دقت نمایند.
راستینه از نمایندگان شرکت خریداری کننده فرش نیز خواست با توجه به اینکه در این استان اکثر داد و ستدها در فروش صنایع دستی با فرهنگ اعتماد پیش می رود، در اسرع وقت نسبت به گزارش فروش یا عدم فروش فرش های امانتی در آن شرکت به مراجع ذیصلاح اقدام نمایند. چرا که سازمان های متولی پیگیری با افراد متخلف برخورد جدی خواهند کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may also like