نماینده مردم شهرستان های شهرکرد بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در سفر به سورشجان از پیگیری برای جذب اعتبار برای تصفیه خانه شهر سورشجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم شریف شهرستانهای شهرکرد بن و سامان در مجلس شورای اسلامی؛ احمد راستینه در نشست با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر سورشجان و بخشدار لاران گفت : برای ساخت تصفیه خانه شهر سورشجان حدود ۶۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است که در مرحله اول به فضل خدای متعال حدود ۳۰ میلیارد تومان آن در دست پیگیری می باشد.
احمد راستینه در این نشست از اداره کل راه و شهرسازی استان خواست موضوع حل معضل کوی شهرداری و شهید استکی شهر سورشجان را در دستور کار خود قرار دهد.
همچنین مقرر گردید موضوع آبرسانی و تامین و انتقال آب از سد بیدکان جهت آبرسانی به شهرها و روستاهای بخش لاران جزو پروژه های اولویت مطروحه دار سفر ریاست جمهوری قرار گیرد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار ۳ میلیارد تومانی برای شروع به کار استخر سورشجان خبر داد و ابراز امیدواری کرد، پیگیری برای جذب اعتبار برای ادامه و تکمیل استخر اطن شهر ادامه خواهد داشت. لکه گیری آسفالت خیابان اصلی شهر سورشجان به عنوان یک شهر پر تردد از دیگر موضوعاتی بود که نماینده مردم شریف شهرستان های شهرکرد بن و سامان در مجلس شورای در این نشست از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خواست تا قبل از سال ۱۴۰۱ نسبت به برطرف نمودن این موضوع اقدام نمایند.
مقرر گردید اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شهرداری سورشجان با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان پیگیری های لازم را در خصوص جاده دسترسی شهدای گمنام سورشان به عمل آورند.

                                                   rastinehmedia.ir@

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may also like